torsdag, mars 30, 2017

Boxarmat..

En vanlig torsdag med ett lite ovanligt slut..
Ikväll har jag haft torsdagsmys igen och den här gången fick mannen vara med också.

Jag har tränat idag, som jag skrev att jag skulle igår. Kom iväg tillsammans med päronen och körde igång dagens pass med cykling och maskiner.
Det gick bättre idag än förra torsdagen och jag är öm på andra ställen nu än då.
Får se hur jag känner mig imorgon men just nu känns det verkligen som om överkroppen och framförallt armarna fått sig en omgång. Skönt, ändå!

Efter jobbet kom mannen förbi och sedan travade vi bort till Paolo's.
Leksand spelade mot Mora ikväll och Marcus har varit nervös mest hela dagen så för att distrahera sig var tanken att äta något och sedan kanske gå på konsert. Sabina Doumba var i stan.
Mat blev det i alla fall. Gott var det!
Mannen åt pizza och jag pasta.
Paolo's syftar förresten på Paolo Roberto, ifall ni inte förstod det..eller inte kollade länken..




Efter maten var jag rätt trött och Marcus var fortfarande nervös så istället för att gå på konsert gick vi först en liten sväng på stan, sprang till bussen och sen har vi gått runt i vårt kvarter här hemma.
Leksand vann hur som helst tillslut med 4-2. Nästa möte väntar på lördag..

Så med det skrivet är jag väldigt nöjd med denna dag. Kroppen känns trots allt helt ok och det ska ju ändå kännas att man varit på gymet så jag får hoppas på det bästa inför imorgon. Sömn lär hjälpa till att få den pigg igen.
Nu blir det sängen. Godnatt!

030

Inga kommentarer: