torsdag, mars 16, 2017

Det är mars, jag fyller år..

Åhh är det torsdag redan?
Idag fyller världens bästa Joakim Berg år!
Jag saknar honom..faktiskt. Har verkligen inte lyssnat mycket på kent sedan dom la av.. Det kanske är löjligt men jag har fortfarande lite svårt för det. Speciellt Den sista sången. Åhh..
Men idag så körde jag igenom en spellista med låtar från konserten i Köpenhamn 2010. Från den 13/3 faktiskt, så det minnet & listan firade sju år härom dagen..tänka sig. Vad många fina minnen jag har med det där bandet..
Även bloggen är döpt efter en kent-låt, för er som inte visste det.

Förutom att bästa Joakim fyller år har även min käre svärfar namnsdag.
Och herr Berg också för den delen- även han heter Herbert.
Så man kan väl säga att detta är en rätt stor dag.
Godnatt!

016

Inga kommentarer: