fredag, mars 03, 2017

Fredag

Hmm jag är verkligen inte bra på det här med att "hålla tider"..
Och jag har inget vettigt att skylla på heller. Det har varit en vanlig fredag, lagom lugn och skön.

Inte för att vi har några speciella fredagsritualer men fredag är ändå fredag.
Vi hade kunnat bege oss på konsert, Little Jinder, men vi ska se henne imorgon så det får räcka så.
Inte lätt att flänga iväg när man är trött efter en hel arbetsvecka heller..
Vi har underhållit oss med en del hockey, friidrott och sista avsnittet av Thirteen. En väldigt bra brittisk serie. Gillade verkligen den.

Och nu väntar sängen- jag har lite att pyssla med förutom konserten imorgon så jag måste vara pigg till dess.
Och på helgen ska man ju vila/sova mycket också så jag får sätta igång nu..
Godnatt!

003

Inga kommentarer: