fredag, mars 24, 2017

Fredag

Det har varit en lugn fredag. Jag såg veckans andra Marvel-film och sträckkollat en del på Modern Family.
Har aldrig riktigt gett den serien en chans förut men nu älskar jag den!
Filmen jag såg idag var Ant-Man. Den var rätt bra den med..fast på ett vis gillade jag nog Deadpool mera.
Det har i övrigt varit mycket hockey här så jag har ju behövt roa mig själv med något..

Dock känner jag mig redan lite trött i mössan så det väntas kanske sömn snart. Är det för tidigt såhär en fredagkväll, eller?
Imorgon ska vi träffa en gammal kär vän till mig (oss) så det kanske är bäst att vara utvilad..
Jag har haft lite träningsvärk efter gårdagens omgång på gymmet så jag är faktiskt lite rädd inför morgonen..men det ska säkert bli bra. Det var hur som helst skönt att träna, det är alltid både skönare och roligare än en först tänkt sig.. Och på nån vänster har jag trots allt känt mig ganska pigg ändå, trots att jag just nu är rätt seg. Så kan det gå.

Vi har i alla fall fått pengar idag så det känns ju positivt. Det är alltid trevligt när slantarna trillar in.
Hoppas att ni alla haft en bra vecka och att ni får en fin helg, oavsett vad ni ska hitta på.

024

Inga kommentarer: