måndag, mars 13, 2017

Måndag

Vid den här tiden på året brukar jag vara iväg på kurs.
Än här och än där. Och då brukar jag hålla ihop det här rätt bra ändå. Ganska logiskt kanske för då har jag ju något intressant att skriva om också.
Det har varit roliga dagar och kvällar. Enda planerade resan med arbetsgänget nu är till Stockholm i maj. Det blir säkert trevligt det med!

Nu däremot kollar vi på ett avsnitt av Innan vi dör på vår nya tv.
Hela upplevelsen med att se på tv har blivit helt förändrad.
Nu har vi både fantastisk bild och ljud.
Ibland är det det "lilla" som gör det. Och vi kollar ju trots allt en hel del på serier och filmer. Nästan synd att vi går mot ljusare tider nu..haha.
Men det lär bli fantastiskt att se sista säsongen av Game of Thrones. Fantastiskt och hemskt på samma gång..
Nu ska jag koncentrera mig på kvällens avsnitt och sedan ska vi sova.

Ha en härlig arbetsvecka allihop!

013

Inga kommentarer: