lördag, mars 04, 2017

So alive.

Lördag.
Och inte en vanlig lördag heller men såhär nu på kvällskvisten känns det väldigt bra. Ovanlig till så sätt att jag faktiskt gått upp i vettig tid och fått en del uträttat. Hjälpte moster att få grejer till Erikshjälpen och tippen, har varit och handlat: både matvaror och en rolig pryl till hemmet. En soundbar.
Den var inte billig men jag tror att den kommer att göra susen i vårt hem och för vårt tv-tittande och hur vi spelar musik. Det återstår att se men jag är väldigt nöjd såhär långt.

Däremot är jag lite dålig på att äta frukost, speciellt när jag ska göra grejer vilket i sig är kontraproduktivt, jag vet.
Så frampå eftermiddagen började jag bli riktigt seg. Problemet är väl också att jag inte alltid är jättebra på att känna att jag verkligen är hungrig utan bara tror att jag är allmänt trött. Känner ni alltid när ni är hungriga eller blir ni också förvirrade?

Nu har jag i alla fall ätit middag och snart väntar konsert. Så ja jag är som skrivet väldigt nöjd med den här dagen.
Att jag sedan inte är van vid såhär mycket aktivitet är ju en annan sak.
Ibland måste man ju få något gjort också.

Piggar upp både mig själv, bloggen och kanske även er med den här lilla bilden, på finaste Mackenzie Davis.
Godkväll!





Lånat bilden härifrån.

004

Inga kommentarer: