söndag, mars 05, 2017

Söndag

Oj..känner mig helt utpumpad efter sjunde avsnittet av Innan vi dör.
Helt chockad.. Det är verkligen en bra serie!
Se den om ni inte gjort det innan, tror att alla avsnitt finns kvar på SVTPlay.
Förresten tror jag att vi är bättre på söndagsmys än fredagsmys..
På fredagar kan vi visst titta på grejer, äta gott och fira in helgen men speciellt söndagar försöker vi se något vi gillar och bara relaxa inför nya veckan.
Rätt skönt och lite kravlöst också.

Annars idag har det varit Vasalopp och fika på agendan här.
Hade moster på besök.
Väldigt trevligt och roligt. Mycket prat och härligt umgänge, så skönt att jag har en sådan go släkt!
För det är ju så..man väljer ju inte sin familj, sina föräldrar och sådär menar jag.
Därför ska man vara tacksam för det man har, förutsatt att man har något bra. Det finns ju tyvärr många som inte har det så bra..
Hur som helst- en väldigt trevlig och hyfsat lugn söndag. Det känns som om jag är redo för en ny arbetsvecka med mer skrivande här. Fast jag borde ju verkligen bli bättre på att hålla tiderna här.. Jaja, det kan väl bara bli bättre, inte sant?
Godnatt!

005

Inga kommentarer: