torsdag, mars 09, 2017

Tired of giving up..

Rubriker..det är alltid lika svårt. Vet sällan vad jag borde skriva..jag vill ju inte avslöja för mycket men å andra sidan bör det inte bli för konstigt.
Kanske är det något alla skribenter brottas med, att döpa sina verk och texter..
Jag brukar ta något från någon låt.
Bland sånger kan man oftast hitta något passande.

Kom just på för det andra att jag inte ens riktigt vet vad jag ska skriva om.
Att det snart är helg igen?
Var tar veckorna vägen egentligen?
Jag har i alla fall redan lyckats hålla liv i det här i en hel vecka och kanske att det börjat lossna nu.
Jag vet ju egentligen att jag kan skriva om vad som helst/dela vad jag vill men jag känner också att det ska vara någon slags nytta med detta också..
För både mig och er som läser, men nog mest för mig själv.

Imorgon är det fredag ja. Då ska jag bli klippt igen och på kvällen väntar konsert.
Det lär bli en rolig helg, som sig bör. Nu däremot ska den här dagen avslutas i soffan. Godkväll!

009

Inga kommentarer: