torsdag, mars 23, 2017

Torsdagsmys

Mannen är på hemväg från hockey i Malmö och jag har roat mig med film och serier i vår nya tv.
Tror fortfarande inte riktigt att jag vant mig vid att vi har så fantastiskt ljud..och ja bild också, såklart. Blir ta mig tusan lite kär varje gång jag ser tvn..
Se här bara..




Testade ljudet ordentligt när jag såg Deadpool. En film jag velat se länge men inte fått tid till. Vissa filmer/saker känner jag att jag verkligen vill se, inte bara slötitta på för att få tiden att gå.
Men ikväll kändes som ett bra tillfälle, pågen är inte så förtjust i sådana där si-fi/actionfilmer ändå så jag hade säkert fått se den själv oavsett.

Nu däremot har jag landat i sängen.
Får väl läsa lite eller något medan jag väntar på att pågen hittar ända hem.
Hoppas att ni alla haft en bra vecka såhär långt, snart är det ju helg igen.
Har ni några roliga planer, eller?
Lönehelg och allt.. Godnatt!

023

Inga kommentarer: