onsdag, mars 29, 2017

Tröttmössa.

För trött för att skriva något vettigt..
Jag har dessutom lovat päronen att vi ska träna imorgon så jag bör genast sova.
Mannen är orolig för mig för han vet hur jag blir om jag sover för lite.. Jag är ju trots allt van vid mina två sovmorgnar i veckan och nu när jag tränar på mina lediga förmiddagar blir det såklart lite mindre sömn. Får se hur länge jag klarar det, helt enkelt.

Om jag dessutom kommer i säng i vettig tid en enda gång är det såklart ett plus.
Mera sömn, alltså. Det har jag kommit på helt själv..
Idag har jag i alla fall lyckats hålla liv i bloggen i över fyra veckor. Det känns ju ändå stabilt.
Lite teknikstrul igår med video-delningen men i övrigt känns det rätt bra det här..
Och med det skrivet ska jag nu koppla ned och koppla av här. Imorgon är en annan dag.. Godnatt!

029

Inga kommentarer: