torsdag, april 06, 2017

Bigger

Vet inte om jag känner mig så mycket piggare idag efter min sovmorgon/vilodag från gymmet än för en vecka sedan. Inte nämnvärt i alla fall..
Men jag antar att det är bra att vila ibland också.

Idag har inte varit någon speciellt produktiv dag men så kan det vara ibland.
Det känns lite som om jag laddar upp inför helgen. Hockey i Malmö imorgon och Kåseberga på lördag.
Det känns som att det kommer att bli en intensiv helg med mycket att stå i, men det blir kul. Och snart är det ju faktiskt påsk så då om inte annat kan jag ta igen mig. Om jag inte går till gymmet hela påsken..hmm. Kanske får abstinens menar jag..

Nu däremot har jag landat i sängen. Inte en minut för tidigt, det ska bli skönt med sömn. Hoppas att ni alla klarat er igenom veckan såhär långt. Snart helg igen!
Godnatt.

037

Inga kommentarer: