fredag, april 07, 2017

Black Friday..

Black Friday brukar ju handla om rea och det är glad hysteri för alla köpare.. Idag däremot är det svart på riktigt.
Vi är nyss hemkomna efter hockey i Malmö. Ungefär som en vanlig fredag med trevlig underhållning.
Tidigare idag när jag kom hem hade dom brutit upp dörren hos grannen mitt emot oss.
Vi vet inte mycket men det var såklart saker tagna hos henne och dörren var som skrivet uppbruten.

Och medan jag försöker förstå att någon varit här och rotat, så nära inpå.
Då läser jag om attentatet i Stockholm. Svägerskan skrev på Facebook att hon var ok, i säkerhet och sedan började jag att läsa på.
Helt fruktansvärt. Ofattbart.
Så det har varit en väldigt udda fredag. Inte alls såhär jag tänkt inleda helgen.
Hoppas att alla som läser här är ok. Jag vet att såklart inte alla är det men jag hoppas på en bättre morgondag. Verkligen.
Natt..

038


Inga kommentarer: