måndag, april 03, 2017

Lev som en gris, dö som en hund..

Att jag redan kommit till insikten och känslan att jag just nu längtar efter att gå till gymmet.
Inte så tokigt, ändå. Imorgon blir det simning. Dagen till ära köpte jag mig även en ny baddräkt. Har inte haft något vettigt att simma i direkt och jag vet egentligen inte varför jag inte köpt någon innan..men men, nu så.
Antar att det kommer att göra susen.
En recension kanske kommer senare..

Träningen nu i veckan kan även ses som en bra uppladdning inför kommande lördag- då ska det klippa och sågas träd på Österlen. Det brukar en alltid få träningsvärk av annars.. Vi får väl se.
Och på tal om Österlen kollar vi nu på nästa program i vår box med Bob Hund och, bland andra, Jonas Jonasson- som förutom att spela där säljer fisk i Kåseberga. Dit vi ska, vi brukar träffa honom där.

Men nu ska jag dricka en kopp kaffe och njuta av musiken. Sedan väntar sängen.
Vad har ni för planer för veckan?

034

Inga kommentarer: